mandag 20. mai 2019

Tulipansesong, uten tvil!

 Hva er det som har skjedd her, da? Jeg satser mye på lilla , rosa og hvite tulipaner,men her har det sneket seg inn en djerv fargeklatt. Den rød-oransje-gule har jeg definitivt ikke bestilt. Feilmerking eller misforståelse. Men sånn oppstår spennende kontraster.

 Favorittsorten 'Ballade' smiler mot sola.

 To vakre skapninger møtte jeg på morgenrunden.

Flere hagerunder om dagen må til for å få med seg alt som skjer. Egentlig er det ganske fint her akkurat nå.

Deler hos
All Seasons

23 kommentarer:

  1. Spennende kombinasjon, ja :)
    Feilmerking er det mye av dessverre, men fint ble det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada :)
      Mer enn nok. Overraskelser, og noen ganger spennende.

      Slett
  2. Så frodig det er i bedet ditt, ja det er tulipantid.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Frodig er fornavneti bedene mine :) Kan bli litt i overkant, men nå er det en herlig tid!

      Ha en flott uke!

      Slett
  3. Inspirerande och vackert! Härliga bilder...
    Önskar dig en fortsatt fin vecka.
    Kram från Titti

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Ha det godt!
      Klem fra Irene

      Slett
  4. Hej Irene!
    Du har samma färgpalett som jag gillar. Fick en riktigt illröd orange bland mina purpurfärgade. Pink Irene var lite för grann för min smak, trodde den skulle vara rosa. Men det kan bli fint ändå, som dina bilder visar.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marika!
      Ja, sånt skjer. Hva gjør man? Kanskje det blir bra likevel?
      Ha det godt!
      /Irene

      Slett
  5. Hvilken høytid med fargerike kjærligheter på pinne:)
    Jannicke

    SvarSlett
  6. These flowers are beautiful.

    SvarSlett
  7. Hei.
    Nydelige bilder. Frodig og flott.
    Fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Tusen takk for hyggelig kommentar :)
      Ha det godt.
      /Irene

      Slett
  8. Jeg syns lilla og oransje er veldig spennende sammen, så det ble uansett vellykket. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jo det! Skvetter bare litt når jeg ser knall rødoransje (eller rød/gule) planter som jeg ikke har plantet... God helg til deg!
      /Irene

      Slett
  9. Takk for at jeg fikk være med på hagerunden.

    SvarSlett
  10. You are right an unexpected (or "wrong") color can make it "wild and creative!" Love the Ballade and the purple/blue tulips too:) Many thanks for All Seasons contribution of your surprise colors in your tulips:):) Have a lovely week, Irene!

    SvarSlett
    Svar
    1. You are welcome. "Wild and creative" I like :) There are so many attractive sorts, put the purple ones I love the best. Have a great weekend!

      Slett
  11. Overrasket over hvor lang tulipansesongen har vært i år, i alle fall virker det sånn. Topp det, da! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den begynte tidlig, og ble bremset litt av maikulden. Liker at den er lang :)

      Slett
  12. Så flott tulipanblomstring, tenker Ballade må inn på bestillingslisten min. Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlett
  13. Den var jo flott da! Artig med sånne overraskelser, men jeg lurer på hvor det har gått galt. Er det doggroser som spretter opp mellom løkene?

    Ha en fin ny uke og kos deg i hagen :)

    SvarSlett