fredag 12. september 2008

Brrrrrr...

En utholdende, liten sommerblomst:


Hvorfor er jeg så pysete nå, da? Det er ikke SÅ kaldt ute ennå? Blir snart (grøss) myyye kaldere. I dag ble det bare en tur med bikkja i skauen før det mørknet. Så mye sopp, men mine lysegrønne øynet ingen kantarell til bruk ved siden av lammekottelettene i kveld.



Ikkeno haging idag :-( Snakker om pinglepysesofagriis av første klasse! Klarer vel å velte meg ut av sofaen i morgen? Er jo så mye fint der ute i hagen en stund til. Og snart starter løksesongen...

2 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste. Jeg har også sittet inne og hutret i dag

    SvarSlett
  2. Hm,ja. Etter en liten overgangsperiode, venner man seg jo til det. Syntes ikke temperaturen var så ille lenger da jeg med lommelykt i handa (!) var ute og klippet urter til de nevnte kotelettene...

    SvarSlett