torsdag 18. september 2008

I kveld


Dahlia Blue Boy må dette være. Ikke en fra i fjor, og denne tror jeg at jeg har skaffet meg og satt ned. Enormt digre blomster har den!

Har skimtet blått mellom et noe tynnere skydekke i dag. 2 1/2 uke uten glimt av sol er litt drøyt å fordøye for en Østlands-beboer...
Sofaen har så vidt tapt for en smule hageliv etter jobben de siste par dagene. Stolhaging har såvisst ikke vært tema på en stund. Må holde seg i bevegelse. I kveld har jeg beveget gressklipperen - kanskje for siste gang denne sesongen?? Siden lyset var fint, smatt jeg ut med kamera i skumringen like i stad. Blomstene lyste så fint i halvmørket.


Clair Renaissance er fortsatt fin :-)

3 kommentarer:

  1. Er ikke Claire bare lekker!!! Flott Dahlia også.

    SvarSlett
  2. Nydelig dahlia og rose! Sånne farger liker jeg. Clair Renaissance kjøpte jeg som barrot i vår, og først nå står min med knopper. De rekker nok ikke å komme ut så sant ikke sola skulle finne veien igjen til østlandet. Kjedelig vær, ja!

    SvarSlett
  3. Ja, Claire er noe for seg. Søstera Helena også. Begge kom som barrot i sommer, og blomstrer sent, men godt :-) (Verd å vente på)

    SvarSlett