tirsdag 20. januar 2009

Men det var det jo!

Rett etter at gårsdagens blogg var publisert, ble jeg overrasket av gubben som lurte på om jeg husket hvilken dag det var. 20-års-dagen for da vi ble sammen! Som jeg aldri husker. Nemlig jeg som er mannfolket i familien, og gubben som er den romantiske. Han husker alltid.

Pakket opp fine presanger: Boken "Osloflora - med åtte botaniske gatevandringer" av Vesla Vetlesen. Virkelig noe for meg. Glad for den. Og et par fine skinnhansker, også på ønskelista :-D

Da var det bare å hive seg rundt og mekke en biffmiddag i full fart mens "den romantiske" fant fram en fin gammal Riocha... Måtte jo feire, så klart.

Og så har jeg fått hele to utmerkelser :-o En nærhetsutmerkelse fra Assa, og en for kreativitet fra Berit! Kjempehyggelig, setter pris på det :-D Hm. Nå må jeg visst snart få tid til å være litt kreativ med bloggen. Tror stadig like optimistisk at nå får jeg god tid...

Benytter anledningen til å snike inn en liten jubileumsrose, en Sympathie som blomstret i juni:

6 kommentarer:

  1. Gratulere til dere to!!
    Ikke så dumt med litt ekstra i hverdagen. Og heldig med gubben er du også..

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jubileet! 20 år er jo et fint tall å feire. Nydelig rose som du hadde funnet frem :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jubileet!
    En fin gave du fikk av din kjære :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! 20 år er jammen ikke dårlig!

    SvarSlett
  5. Vi pleier glemme slike dager begge to, bryllupsdagen inkludert. Men bursdager pleier vi huske, og nå ga du meg et supert gavetips til en botanikkinteressert eks oslogutt!
    Takker og bukker!

    SvarSlett
  6. Takk, takk alle sammen :-D

    (også glemte jeg å nevne buketten med hvite roser ;-) )

    SvarSlett