onsdag 11. februar 2009

Frøken Solsnø



Konkurransetid igjen!
Moseplassen kaller inn. Og jeg slenger kandidaten inn i siste liten (som vanlig *himle*).

Hadde vurdert å stå over denne gangen, da jeg ikke syntes å ha noe som passet helt til temaet. Konkurranseinstinktet våknet imidlertid på vei hjem fra jobben. Sola sto lavt over den delikat snøhvite lille grenda. Kunne jo skynde meg inn etter kamera og se om jeg fant noen motiver bak i hagen. Så med en gang at den synkende sola lagde et morsomt mønster bortover snøflaten, så da måtte jeg prøve å fange lyset. Månedens frøken symboliserer det jomfruelige nye året. Så her kommer "Frøken Solsnø", med løfter om lysere tider...

5 kommentarer:

  1. Nyydelig!! Godt du ble med denne gangen og. Jeg har og tenkt noen ganger og stå over, men så våkner dette instinktet ja.

    :-)

    SvarSlett
  2. fin frøken :)
    og artig at du er med, mange som har sleng seg på "i siste lita" denne gangen, så du er i godt selskap!

    SvarSlett
  3. Du for noen nydelige blå farger du klarte å fante med fotoaparatet.

    Lykke til med konkurransen.

    SvarSlett
  4. For et vakkert bilde! Den lave solen gir et helt fantastisk mykt lys til bildet. Lykke til :)

    SvarSlett
  5. Veldig hyggelig med tilbakemeldinger på bildene :-D

    SvarSlett