søndag 8. mars 2009

Marked & fristelser

De geskjeftige torgkonene hadde lett match med meg. Utrolig enkelt ble de kvitt loeker og knoller (vi snakker ikke om kepaloek eller potet eller lignende, nei!).

Fant og noen fine potteskjulere i flettet materiale. Tror de passer paa terrassen med mine nye Agapanthus i...

Tur nordostover i dag. Med en blid drosjekusk som minner ganske mye om Harald Heide Steen Jr. Innom en rent magisk Kamelia-park i lett regn og dis. Tror det ble noen bra bilder.

Go'natt!

5 kommentarer:

  1. Eg gler meg til å sjå bilde!

    SvarSlett
  2. Du koser deg og handler riktige løker og knoller, leser jeg. Bra! Fortsatt fin ferie!

    SvarSlett
  3. 3 kg pr voksen, det blir noen løk og knoller!

    SvarSlett
  4. Berit, saa fint du minner meg paa at det er pr. voksen....

    Tenkte bare 3 kg, jeg ;-)

    Her proevepakkes...

    SvarSlett
  5. Skal bli koselig å se bilder derfra ;D
    Lengter ned dit, for vi skulle egentlig ned dit i vinterferien, men så skal min mann hofteopereres, så vi måtte utsette turen.

    SvarSlett