søndag 14. september 2008

Grillvær, lissom?

Kald på hendene etter dagens friseringer utendørs. Gubben la opp til årets siste (?) grillmiddag i dag, men sola har befunnet seg bak skyene. Mine bange anelser mht. værgudene slo dessverre til.
Man får istedet glede seg over alle roseknoppene som fortsatt kommer. Selv om jeg har sluttet å klippe visne roser, sånn at buskene får avmodne. Knopper også på mye annet rart. Flere dagliljer, som ikke har blomtret tidligere i år (og noen som aldri har blomstret) står i knopp Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org
Fortsatt frodige verandakasser.

Deilige grønne bønner. Epler som modnes.
Så lenge en kan se fram til noe nytt & spennende som kommer i hagen, kan vinteren bare bli der den er... Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org
(Se - nå klarer jeg å legge inn smileys i teksten! Skulle gjerne bli kvitt de rammene)
Ja, nei. Får vel tusle opp og starte på innendørsmiddagen Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

3 kommentarer:

  1. Her i Fredrikstad var det heller ikke grillvær idag. Kaldt og overskyet. Innemiddag er fine greier i september.

    SvarSlett
  2. Dagliljer som aldri har blomstra før, i blomst nå?? Eg som stort sett berre har dagliljer som aldri blomstrar får kanskje gå ut og sjekke eg da....

    SvarSlett
  3. Jepp, Herdis! Denne rare sommeren her, er ingenting umulig! Lønner seg å følge nøye med...

    SvarSlett