tirsdag 30. september 2008

Nåfortiden...


...kan verden sees litt nedenfra og opp. Eksotisk på terrassen med en ny, rød Engletrompet, som plutselig ville blomstre. Denne dannet Y nesten før den begynte å vokse.

Nedenfra og opp for å beskue noen Blodbeger-blomster som har stukket av fra ampelen, og klatrer bortover under verandataket.
Undertegnende er imidlertid mest opptatt av å ha hue' ned og baken opp, og er i full gang med dette:

Her er det narsisser og liljer som er lagt ned i gropa. Godt å surre med sitt når hodet er tomt (eller er det for fullt). Trenger en god utlufting....

5 kommentarer:

  1. Å den røde bruggen er helt lekker! Det er deilig å holde på ute og forberede våren. :)

    SvarSlett
  2. Lekre blodbeger! Jeg klarte å ta livet av de få jeg hadde i vår....neste år vil jeg få det til!!

    SvarSlett
  3. Verden er fin fra uvante vinkler! Jeg er absolutt i løkleggermodus, men venter på løken, sukk.

    SvarSlett
  4. I år har jeg tre ampler og en potte med flotte blobeger :-) Mye takket være IK må jeg kunne si. De er kjempeflotte nå.

    Ble positivt overrasket over den røde bruggen. Den har hatt en frodig utvikling fra en tuslete start... Blomsten er flottere på farge enn forventet.

    Løkleggermodusen (eller heter det -et?) min kommer til å vare en stund! Mye som skal på plass.

    SvarSlett