søndag 9. oktober 2011

Blogger's Sunday Walk

Utfordret av Vilt og vakkert tok jeg med kamera og notisbokk ut på tur i dag!
Eller egentlig skulle jeg på jobb. Men siden dette innebærer en sti gjennom skogen, og over et vann...
Linktenkte jeg at dette går bra. Har egentlig lenge tenkt å ta med kamera på denne "turen". Takket være Vilt og vakkert ble det nå. Tidligere i uka har det vært fantastiske soloppganger. i dag var det stapp mørkt der jeg snublet gjennom skogen. Men fremme ved togstasjonen over vannet kom lyset litt etter litt. Og jeg har ikke stativ med...


Så denne grålysningen blir mitt bidrag. Føler meg ofte hensatt til middelalderen der jeg går på mørklagt sti i all slags vær. I dyp snø om vinteren. Ikke alle har naturopplevelser på vei til jobben. Så nær hovedstaden. Nå kommer toget! Bare så vidt jeg rekker det...

10 kommentarer:

  1. Heisann!

    Så spennende motiv.Jeg putter deg inn på fellessiden med en gang. Den publiseres med hva jeg har fått til da, k. 24.00, og resten får bli påfyll i morra. Mange har mått melde pass pga været. Ny sjanse byr seg på nyåret for alle sammen ;:OD)
    Takk for at du ville være med og dele opplevelsene med oss!

    SvarSlett
  2. Ja, det var lurt å være tidlig ute i dag. Da jeg dro hjemover var det iskaldt pissregn...

    SvarSlett
  3. Du bør ta med deg kamera på tur flere ganger! :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Kamera med på tur er lurt ja... ;-)

    SvarSlett
  5. lovely sky!!
    blogger's sunday walk, from argentina
    vivi

    SvarSlett
  6. Great to see how other bloggers are participating in sunday walk!
    greetings from NL!!!

    SvarSlett
  7. Tusen takk, alle!

    Thank you, everybody! See you next time, in january :-)

    SvarSlett
  8. Hei så flott vei du har til stasjonen! Flotte stemningsbilder!

    SvarSlett
  9. Flotte bilder!
    God søndagkveld til deg:))

    SvarSlett